keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Lashes, extreme Lashes


Tänään kävin huollattamassa hieman itseäni. Pedikyyrissä sekä ottamalla ripsienpidennyksen. Ajattelin että ripset toimisivat "lomameikkinä" ja helpottaisi laittautumista.

Ripsipidennyksiä mulla on ollut ennenkin ja olen ollut niihin todella tyytäväinen. Olen kokeillut eri merkkejä ja parhaaksi olen todennut Xtreme Lashesin.

Täällä olen etsinyt ripsienpidennyspaikkaa niin kauan kuin muistan. Ystäväni onneksi tiesi paikan missä ripsienpidennyksiä saa.
Mennessäni kauneushoitolaan ja istuessani "sotkan viidenkymmenen markan toimistotuoliin" epäilykseni alkoi herätä. Siinä vaiheessa kun Rouva irroitteli ripsitupsuja "seppälän tekoripsi paketista" olin varma ettei tästä käynnistä jäisi xtreme lashin kaltaista kokemusta.
Rouva ojensi käteeni tuulettimen ja sitten mentiin! Kahden ripsitupsun jälkeen olisi tehnyt mieli kiljaista! Liima kirveli ja poltteli ripsien juurissa. Mieleeni juolahti ensimmäiset kokemukset "ripsipidennyksistä" joskus kymmenen vuotta taaksepäin. Silloin ripsiliima oli jotain aivan muuta kuin silmä-ystävällistä ja kirvelyä saattoi kestää parikin päivää.
Rouva kehotti pitämään silmiä auki, mutta siinä tapauksessa olisi mun silmämunat tippuneet lattialle. Kun huomautin ystävällisesti kirvelystä, Rouva tunki tuulettimen niin lähelle että tunsin kuinka uudet uljaat ripseni hipaisivat ropellia.


Nyt muutama tunti ripsien laiton jälkeen kirvely on jo huomattavasti vähäisempää.
Xtreme Lashes on ihana muisto menneisyydestä, eikä näiden ripsien ulkonäkö ole kaikista luonnollisin.
uusien laitto olisi 20 päivän päästä. En mene. Kitkuttelen omillani ja tuhraan maskaralla entiseen malliin.



kuvissa ripset ei näytä yhtään niin huonolta kun mitä ne ovat. Positiivisesti voisin vielä jatkaa ettei hintakaan ollut paha, 8 euroa. Kirvelystä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!