torstai 6. syyskuuta 2012

liikunnan iloa



Sportti-purttauksissa on taas palattu normi rytmiin. Minulla toimii selkeästi parhaiten aamu/aamupäivä treeni.

Olen niitä liikkujia jotka tykkäävät liikkua itsekseen. Tai jos joku tulee mukaan esim lenkille, on vauhti oltava kuitenkin tuntuva.
Lehtiä en salilla lue, vaikka joskus mieli tekisikin.

Tällä viikolla olen kuitenkin mielestäni keksinyt hyvän, mutta tehokkaanajanpuutosongelmanratkaisun! 
Koska salillamme on juoksumatot tv:llä miksen hyödyntäisi sitä? Tänäänkin puolen tunnin hölkkä meni oikein leppoisasti hollywood juoruja seuratessa. Vauhdin pidin samana kuin aina ennenkin ja kalorin kulutuksen tarkistin aika-ajoin. Yhteenvetona totesin tämän olevan todella tehokasta! Omaa tv-aikaa ja treeni samalla iskulla. Ja niin on tämäkin äiti onnellinen.

Olen huomannut itsessäni erään paheen mitä kuntosalille tulee. En ole ennen ymmärtänyt miksi jotku ihmiset viitsivät/ehtivät/kehtaavat kyylätä toisia kanssa treenaajia. Arvostella heidän tyyliään pukeutua tai treenata. Nyt olen syyllistynyt siihen itse! (joo joo, häpeänhän minä).
Kyyläämiseni on tosin vain tietynluontoista, ja harrastan sitä vain poikkeavissa olosuhteissa.
Viikon aikana olen mm tuijottanut kimkardashian-tyylistä takamusta. En voinut vastustaa kiusausta, jopa kuvasin! Mimmi oli todella hoikka ja pieni kokoinen. Siinä hän sitten treenasi cross trainerilla, leopardikuvioisissa piukkaakin piukemmissa pöksyissään. Vaikka takamus sopi mielestäni hänelle kuin nenä päähän, oli se jotenkin kuitenkin kokonaisuudessaan aavistuksen luonnoton. Jälkikäteen selvisikin ettei se aivan jumalan luoma takamus ollutkaan.

Eilinen kuntosalitreenikään ei tuottanut pettymystä. Ulkona mittari näytti kolmeakymmentä. Salillakin pyöritään vaatimattomassa about 24 asteen lämmössä. Silti siellä oli yksi tyyppi nähtävästi viluissaan? Siinä hän nosteli rautaa valkoisissa pitkissä tuulihousuissaan, valkoisessa tuulitakissaan sekä kirkkaan hopeassa toppaliivissään! Kyllä, toppaliivissään.
Muistattehan scooterin ysikyt-luvulta? Tää jamppa näytti just siltä kuin olisi tulossa tahi menossa niiden kavereiden musavideon kuvauksiin.
Ai otinko kuvan? No tottahan otin!

Tiedän, onhan se vähän julmaa tällälailla tiirailla muita, mutta ainakin se tekee minun treenistä huomattavasti hauskempaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!